Κυριακή 12 Απριλίου 2015

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΕΙΘΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΛΛΟΓΑΣΤΕ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ. Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ…ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ ΤΙΣ ΔΩΡΑΙΕΣ ΤΟΥ…Σας προσφέρω σήμερα ...κλάδον ελιάς και γνώσης!
ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΡΕΣΤΑ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ- ΚΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΒΕΒΑΙΑ!
ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ...ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/2.html ( στην ενότητα ΥΓΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ 2-ΥΓΕΙΑ 3, ακριβώς κάτω από τον τίτλο της ιστοσελίδας)
( ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ... Κι ο Θεός να σας φωτίζει!
ΕΛΙΑ Η ΧΙΛΙΟΤΡΑΓΟΥΔΙΣΜΕΝΗ …ΚΙ ΟΜΩΣ ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΉΠΙΑΤΕ ΤΣΑΪ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΛΙΑΣ… που μαζεύετε από τα πεζοδρόμια… Δείτε την ευλογία της: Κι εγώ αγνοούσα το ρόφημα με φύλλα ελιάς και το υιοθέτησα πλέον φανατικά!
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΛΛΩΝ ΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ(ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ)
 
΄Εχω πια κάνει την μπάζα μου.. Γυροφέρνω στους αγρούς αλλά και στις ρύμες των κοντινών σε μένα χωριών … και μαζεύω φυλλαράκια ελιάς από τα δένδρα που βρίσκονται στο διάβα μου..
΄Ηξερα τις ευεργετικές ιδιότητες των φύλλων της ελιάς, μα δεν τα είχα μελετήσει εγώ προσωπικά! .Οπότε ..τα είχα στα υπόψιν… εν τω μέλλοντι…Και το μέλλον ήρθε τώρα. Σπούδασα πια. Και λέω πως είναι μια θαυματουργική περίπτωση, που ήδη έχω εντάξει στο μενού των ροφημάτων μου.Τέρμα!
Στα φύλλα της ελιάς περιέχονται αρκετές φαινολικές ενώσεις, σημαντικότερες εκ των οποίων είναι η ελαιοευρωπαΐνη και η υδροξυτυροσόλη. Οι ιδιότητες των φύλλων ελιάς, έχουν αποδοθεί κυρίως σε αυτές τις 2 ουσίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου